Mijn Adrz

Mijn Adrz is het portaal speciaal voor onze patiënten. Een patiëntenportaal is een beveiligde digitale omgeving waarop u kunt inloggen om een deel van uw medische gegevens in te zien. Het gaat dan om uw medische gegevens die bij Adrz van u bekend zijn.

Inloggen op Mijn Adrz

Via de knop ‘Mijn Adrz’ bovenin het scherm kunt u vanaf 4 juni 2019 inloggen op Mijn Adrz. U kunt inloggen via een computer, telefoon of tablet. Inloggen gaat via DigiD. Heeft u nog geen DigiD? Dan kunt u dit aanvragen via Digid.nl. Inloggen via DigiD kan alleen met een sms-verificatie. Maakt u hier nog geen gebruik van, dan kunt u de sms-verificatie instellen via DigiD.

Medische gegevens inzien

Via Mijn Adrz kunt u:

  • uw gemaakte afspraken bekijken
  • uw medisch dossier inzien
  • uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
  • informatie downloaden die voor u van toepassing is.

Vragen en contact

Heeft u na het lezen van bovenstaande informatie nog een vraag over Mijn Adrz? In de centrale hal van het ziekenhuis in Goes vindt u onze digitafel. Hier staan computers waarmee u kunt inloggen op Mijn Adrz. Bij deze computers staan vrijwilligers klaar om u te helpen. Of kijk bij de veelgestelde vragen hieronder. Staat uw vraag hier niet bij? Dan kunt u contact opnemen met ons Bureau Patiënten Registratie via telefoonnummer 088 125 51 10 (bereikbaar op werkdagen van 11.00-16.00 uur).

Veelgestelde vragen

Wat is Mijn Adrz?

Mijn Adrz is het patiëntenportaal van Adrz. Een patiëntenportaal is een beveiligde digitale omgeving waarop u kunt inloggen om uw medische gegevens in te zien. Het gaat dan om uw medische gegevens die bij Adrz bekend zijn.

Wat heb ik nodig om Mijn Adrz te gebruiken?

  • Een computer of tablet met internetfunctie
  • Een DigiD met sms-functie
  • Een mobiele telefoon

Wanneer kan ik inloggen op Mijn Adrz?

U kunt altijd en overal inloggen op Mijn Adrz. Wel moet uw legitimatiebewijs zijn gecontroleerd en geregistreerd bij Adrz. Ook moet u een DigiD hebben met sms-verificatie.

Hoe kan ik inloggen op Mijn Adrz?

  • Klik op de knop ‘Mijn Adrz’ bovenin het scherm
  • Klik op 'Inloggen'
  • U komt op de website van DigiD
  • Klik op 'Inloggen'
  • Kies voor inloggen met sms-controle of inloggen met de DigiDapp
  • U heeft nu toegang tot Mijn Adrz
Meer informatie over inloggen met DigiD vindt u op de website van DigiD. Inloggen via DigiD kan alleen met een sms-verificatie. Maakt u hier nog geen gebruik van, dan kunt u de sms-verificatie instellen via DigiD.

Kan ik hulp krijgen bij inloggen op Mijn Adrz?

Ja, dat kan. In de centrale hal van het ziekenhuis in Goes vindt u onze digitafel. Hier staan computers waarmee u kunt inloggen op Mijn Adrz. Bij deze computers staan vrijwilligers klaar om u te helpen. U kunt met vragen ook contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 125 51 10 (bereikbaar op werkdagen van 11.00-16.00 uur).

Ik heb problemen met inloggen op Mijn Adrz, wat kan ik doen?

Informatie over mogelijke problemen bij het inloggen vindt u op de website van DigiD. Komt u er niet uit? Dan kunt u contact opnemen met ons Bureau Patiënten Registratie via telefoonnummer 088 125 51 10 (bereikbaar op werkdagen van 11.00-16.00 uur).

Ik heb wel DigiD, maar niet met sms-verificatie. Kan ik toch inloggen op Mijn Adrz?

Nee, zonder sms-verificatie kunt u niet inloggen op Mijn Adrz. U kunt sms-verificatie instellen via de website van DigiD.

Wat heb ik nodig om in te loggen op Mijn Adrz?

U kunt via DigiD inloggen op Mijn Adrz. Dit gaat via uw DigiD-wachtwoord in combinatie met sms-controle. Alle informatie over inloggen met DigiD vindt u bij de veelgestelde vragen op de website van DigiD. Heeft u nog geen DigiD? Vraag uw DigiD dan aan.

Kan ik met mijn smartphone of tablet inloggen op Mijn Adrz?

Ja, u kunt met uw smartphone of tablet inloggen op Mijn Adrz.

Hoe log ik in als ik geen mobiele telefoon heb?

Als u geen mobiele telefoon hebt, kunt u toch gebruikmaken van de sms-functie. U wordt dan gebeld op uw vaste lijn door een geautomatiseerd systeem van de overheid. U hoort een code die u moet invoeren bij het inloggen. Op de website van DigiD leest u hoe dit werkt en hoe u dit kunt aanvragen.

Hoe veilig is inloggen op Mijn Adrz?

  • Adrz gebruikt DigiD als toegang om de veiligheid en vertrouwelijkheid van uw persoonsgegevens te waarborgen. Om DigiD te mogen gebruiken stelt de overheid zware beveiligingseisen.
  • U kunt alleen bij uw persoonlijk dossier door in te loggen met uw eigen DigiD. Uw DigiD bestaat uit een gebruikersnaam en een wachtwoord die u allebei zelf kiest. Uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn strikt persoonlijk. Bescherm deze gegevens goed en voorkom dat anderen er misbruik van kunnen maken. Niemand mag u vragen om uw gebruikersnaam, wachtwoord of activeringscode.
  • Criminelen proberen soms achter uw DigiD te komen. Zij sturen e-mails die leiden naar valse websites van DigiD of de Belastingdienst. Klik niet op links in deze e-mails en gooi ze weg. Vul nooit uw DigiD-gegevens in als u niet zeker weet of u op de echte DigiD-inlogpagina bent. Controleer of het adres van de website begint met https.
  • Op de website van DigiD vindt u meer informatie over veilig inloggen.

Hoe zijn mijn gegevens beschermd in Mijn Adrz?

Adrz gebruikt DigiD als toegang om de veiligheid en vertrouwelijkheid van uw persoonsgegevens te waarborgen. Om DigiD te mogen gebruiken stelt de overheid zware beveiligingseisen.

Kan ik zelf een afspraak plannen of wijzigen in Mijn Adrz?

Dit kan op dit moment nog niet. In 2020 wordt dit wel mogelijk. Een afspraak plannen of wijzigen kan via de Afspraakcentrale van Adrz. Deze is bereikbaar via 088 125 00 00 (bereikbaar op werkdagen van 8.30-17.00 uur). In Mijn Adrz ziet u wel al uw geplande afspraken staan.

Kan ik inloggen om een vragenlijst voor mijn partner in te vullen?

Nee, dat is niet mogelijk; uw partner moet hiervoor zelf inloggen.

Met wie kan ik contact opnemen met een vraag over Mijn Adrz?

Heeft u een vraag over Mijn Adrz? Neem dan contact op met Bureau Patiënten Registratie via telefoonnummer 088 125 51 10 (bereikbaar op werkdagen van 11.00-16.00 uur). In de centrale hal van het ziekenhuis in Goes vindt u onze digitafel. Hier staan computers waarmee u kunt inloggen op Mijn Adrz. Bij deze computers staan vrijwilligers klaar om u te helpen. Medische vragen kunt u tijdens uw volgende afspraak stellen aan uw specialist, huisarts of andere behandelaar.

Ik heb een medische vraag, aan wie kan ik die stellen?

Medische vragen kunt u tijdens uw volgende afspraak stellen aan uw specialist, huisarts of andere behandelaar.

Mijn burgerservicenummer (BSN) is niet bekend bij Adrz. Wat moet ik doen?

Het ontbreken van uw BSN-nummer kan 2 oorzaken hebben:
  • U staat niet geregistreerd in de administratie van het ziekenhuis.
  • Uw gegevens zijn nog niet gecontroleerd.
U kunt het beste contact opnemen met Bureau Patiënten Registratie via telefoonnummer 088 125 51 10 (bereikbaar op werkdagen van 11.00-16.00 uur).

Hoe pas ik mijn gegevens aan in Mijn Adrz?

Via de pagina ‘Mijn gegevens’ in Mijn Adrz kunt u zelf uw telefoonnummer, e-mailadres, huisarts, tandarts, verzekering en apotheek aanpassen. Persoonsgegevens kunt uw wijzigen via uw gemeente.

Kan ik de kosten van mijn behandelingen terugzien in Mijn Adrz?

Nee, op dit moment kunt u de kosten van uw behandeling in het ziekenhuis niet terugzien in Mijn Adrz. U kunt deze opvragen bij uw zorgverzekeraar.