Adrz onderzoekt continu de ervaringen van patiënten. Hiervoor maakt het ziekenhuis gebruik van een zogenaamd Patient reported experience measure (PREM) onderzoek. Dit onderzoek voert onafhankelijk meetbureau Mediquest uit op verzoek van Adrz. Met de resultaten uit dit onderzoek verbeteren we de heel gericht kwaliteit van onze patiëntenzorg.
Hoe werkt het patiëntervaringsonderzoek?
Mediquest stuurt namens Adrz een mail naar patiënten die in het ziekenhuis hebben gelegen of de polikliniek hebben bezocht. Dit geldt alleen voor patiënten waarvan:
- Een e-mailadres bekend bij Adrz
- Toestemming hebben gegeven om benaderd te mogen worden voor een ervaringsonderzoek
In de mail staat een unieke link die toegang geeft tot de korte digitale vragenlijst. Patiënten die vaker het ziekenhuis bezoeken ontvangen meerdere keren deze vragenlijst, maar nooit vaker dan eenmaal per jaar. Meer informatie over het Adrz patiëntervaringsonderzoek lees u .
Resultaten PREM 2021
Lees hier de resultaten van Prem 2021:

Veelgestelde vragen
Waarom word ik uitgenodigd voor dit onderzoek?
Kan ik mijzelf aanmelden voor het onderzoek?
Kan ik het onderzoek ook op papier invullen?
Hoe kan het dat iemand die overleden is, toch wordt aangeschreven?
Is het onderzoek vertrouwelijk?
Zijn mijn persoonsgegevens veilig?
- alleen noodzakelijke gegevens worden uitgewisseld;
- persoonsgegevens worden veilig verwerkt en opgeslagen;
- uw gegevens worden vernietigd als ze niet meer noodzakelijk zijn voor de uitnodiging;
- persoonsgegevens mogen ook niet voor een ander doel worden gebruikt dan deze vragenlijst.