Adrz

Veelgestelde vragen aanmeldzuilen Vlissingen

Bij een bezoek aan Adrz in Vlissingen komt u binnen in een lange hal. Aan het einde van deze hal vindt u 3 digitale aanmeldzuilen waar u zich kunt aanmelden. Elke keer dat u het ziekenhuis bezoekt, dient u zich hier aan te melden.

Om u aan te melden, gebruikt u een geldig identiteitsbewijs (paspoort, rijbewijspas of identiteitskaart). Komt u voor een afspraak van uw kind? Dan moet het identiteitsbewijs van uw kind worden gescand. De identificatieplicht in de zorg stelt dat kinderen vanaf 0 jaar zich moeten kunnen identificeren in een ziekenhuis.

De aanmeldzuil geeft u informatie over uw afspraak en persoonlijke gegevens. In sommige gevallen verwijst de aanmeldzuil u naar de receptie, in andere gevallen krijgt u een ticket.

Verwijzing naar de receptie

Als de aanmeldzuil u naar de receptie verwijst, meldt u zich hier aan. De receptioniste vertelt u vervolgens in welke wachtruimte u plaats kan nemen. Volg de bewegwijzering naar deze wachtruimte en neem plaats. De arts of verpleegkundige roept u op.

U krijgt een ticket

Voor de meeste afspraken verloopt de aanmelding volledig digitaal. Na het aanmelden bij de aanmeldzuil, ontvangt u een ticket.

Stap 1

Met dit ticket neemt u plaats in de centrale hal. Houd goed zicht op de schermen die hier hangen. Zodra uw nummer op dit scherm verschijnt, ziet u in welke wachtruimte u wordt verwacht. Volg de bewegwijzering naar deze wachtruimte.

Stap 2

Aangekomen in de wachtruimte scant u uw ticket bij het daarvoor bestemde paaltje. De arts of verpleegkundige weet nu dat u in de wachtruimte zit. Neem plaats in de wachtruimte en houd ook hier weer zicht op het scherm. Zodra u aan de beurt bent, verschijnt het nummer van uw ticket en het kamernummer waar de arts of verpleegkundige u verwacht voor uw afspraak.

Veelgestelde vragen

Wat is een aanmeldzuil?

Met de aanmeldzuil kunt u zich bij binnenkomst van Adrz digitaal aanmelden voor uw afspraak of opname.

Waar staan deze aanmeldzuilen?

De aanmeldzuilen bevinden zich in de centrale hal.

Waarom werkt Adrz met aanmeldzuilen?

Door de aanmeldzuilen wordt de doorstroming van patiënten verbetert. Bij binnenkomst hoeft u zich niet meer aan te melden bij de receptie, maar u kunt zich aanmelden bij een zuil.

Hoe werken de aanmeldzuilen? (Vlissingen)

Met dit ticket neemt u plaats in de centrale hal. Houd goed zicht op de schermen die hier hangen. Zodra uw nummer op dit scherm verschijnt, ziet u in welke wachtruimte u wordt verwacht. Volg de bewegwijzering naar deze wachtruimte. Aangekomen in de wachtruimte scant u uw ticket bij het daarvoor bestemde paaltje. De arts of verpleegkundige weet nu dat u in de wachtruimte zit. Neem plaats in de wachtruimte en houd ook hier weer zicht op het scherm. Zodra u aan de beurt bent, verschijnt het nummer van uw ticket en het kamernummer waar de arts of verpleegkundige u verwacht voor uw afspraak.

Kunnen mensen in een rolstoel de aanmeldzuilen gebruiken?

Ja, ook vanuit een rolstoel is de aanmeldzuil goed bereikbaar en leesbaar.

Hebben alle locaties van Adrz een aanmeldzuil?

In Adrz Goes en Vlissingen kunt u zich aanmelden via een aanmeldzuil en in Zierikzee meldt u zich aan bij de receptie.

Voor welke afdelingen moet u zich aanmelden bij een aanmeldzuil?

Als u zich niet moet aanmelden, staat dit in uw afspraak-/opnamebrief.

Welke gegevens controleert de aanmeldzuil (Vlissingen)?

  • Uw geregistreerde gegevens
  • Afspraak-/opnamegegevens

Wat gebeurt er als u te laat komt bij uw afspraak? (Vlissingen)

Als u meer dan tien minuten te laat ben voor uw afspraak, dan geeft de aanmeldzuil dit aan. De receptie helpt u graag verder.

Is er hulp aanwezig?

In de centrale hal bij de aanmeldzuilen staan vrijwilligers. Indien u dit wenst, bieden zij u hulp bij het aanmelden. Ook kunt u terecht bij de receptie.

Wat is een geldig legitimatiebewijs?

Een geldig legitimatiebewijs is een paspoort, een rijbewijs en een identiteitskaart die niet is verlopen.

Kunt u zich legitimeren met een verlopen legitimatiebewijs?

Nee, u kunt zich alleen legitimeren met een geldig legitimatiebewijs. Als u geen geldig legitimatiebewijs heeft, wordt u verwezen naar de receptie. Daar helpen wij u graag verder.

Heeft uw kind onder de 12 jaar ook een legitimatiebewijs nodig?

Ja, de overheid heeft bepaald dat kinderen een eigen legitimatiebewijs nodig hebben voor zorg. Lees meer op de pagina van de Rijksoverheid.

Wat gebeurt er als u geen geldig legitimatiebewijs heeft van uw kind onder de 12 jaar?

Wanneer u geen geldig legitimatiebewijs heeft, verwijzen wij u door naar de receptie.

Wanneer moet u langs de receptie?

Bezoekers kunnen terecht bij de receptie. Voor overige vragen en spoed helpt de receptie u graag verder.