Geef uw mening

Onze medewerkers doen er alles aan om uw bezoek aan ons ziekenhuis zo goed mogelijk te laten verlopen. Wij horen het dan ook graag wanneer u tevreden bent en een compliment wilt geven, maar ook wanneer u juist ontevreden bent en een klacht wilt indienen. Zo krijgen we de kans om onze zorg te blijven verbeteren.

Klacht indienen

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling, verzorging of de organisatie. In de meeste gevallen kunt u het probleem het beste bespreken met degene die hiervoor verantwoordelijk is. De hulpverlener krijgt dan de kans de zorg te verbeteren. Indien dit niet leidt tot een gewenste oplossing, kunt u zich via het klachtenformulier richten tot onze klachtenfunctionaris. Deze neemt dan contact met u op.

Tip geven

Heeft u een tip of suggestie? Die kunt u insturen via dit emailadres.

Compliment geven

Adrz vindt het van groot belang ervaringen van patiënten, cliënten en bezoekers te horen. Veel ervaringen met onze organisatie zijn gelukkig positief. Mocht u hierover iets kwijt willen, dan stellen wij dat zeer op prijs. U kunt schriftelijk een compliment indien door het invullen van het complimentenformulier.

Meer informatie behandeling klachten

Meer informatie over het behandelen van klachten bij Adrz vindt u in onze folders: