Liever post digitaal ontvangen? Bekijk hier de instructie!

Deze folder geeft u meer informatie over vragenlijst effectiviteit behandeling knie- en heupprothese. Het is goed u te realiseren dat de situatie voor u persoonlijk anders kan zijn dan beschreven.

Vragenlijst effectiviteit behandeling knie- en heupprothese

Bij ons is goede zorg leveren belangrijk, maar veel belangrijker nog vinden wij dat u na een behandeling uw kwaliteit van leven terugkrijgt. Om dit inzichtelijk te maken, willen we u vragen om een paar vragenlijsten in te vullen over de effectiviteit van uw behandeling (PROM’s).

Wat houdt het onderzoek in?

Om dit effect inzichtelijk te maken, ontvangt u zowel vóór- als na de behandeling enkele vragenlijsten. Bij de
meeste behandelingen geldt dat u in totaal 3 of 4 vragenlijsten ontvangt in een periode van 6 of 12 maanden. Deelname aan een vragenlijst neemt circa 5 tot 10 minuten van uw tijd in beslag.

Hoe werkt het?

Wanneer bij u een diagnose gesteld is, wordt u met de hulp van een polimedewerker geregistreerd worden in het
systeem. Hierbij vragen we u ook om een e-mailadres in te vullen. Dit wordt gebruikt om in het vervolg de
vragenlijsten digitaal toe te sturen, zodat u hier zelf niet over na hoeft te denken. Indien uzelf (of een familielid of
mantelzorger) over een e-mailadres beschikt, vult u deze dan alstublieft in.

Wat gaan we met uw antwoorden doen?

1. Door de vragenlijsten in te vullen geeft u ons inzicht in uw situatie en de effectiviteit van de behandeling. Op deze manier kunnen wij de voortgang van uw gezondheid in de gaten houden en daarnaast continu onze zorg verbeteren.
2. Met uw antwoorden wordt zeer vertrouwelijk omgegaan. Deze worden enkel gebruikt om u te genezen en de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.

Vragen of opmerkingen

Neem gerust contact met ons op als u vragen of opmerkingen hebt over dit onderzoek. Wij vinden het belangrijk dat alles duidelijk is en naar wens verloopt.

(PROMs = Patiënt Reported Outcome Measurements)

Contact

Heeft u na het lezen van deze folder nog vragen of ontstaan er na de behandeling onverhoopt problemen waarover u zich zorgen maakt, dan kunt u bellen naar de receptie van het ziekenhuis: 088 125 00 00. Buiten werktijden kunt u bellen naar de Afspraakcentrale van Adrz via 088 125 00 00. Zij verbinden u door met de betreffende afdeling.

Wilt u een afspraak maken, annuleren of verzetten? Neem dan contact op met de Afspraakcentrale via 088 125 00 00 of via het contactformulier.