Adrz

Veelgestelde vragen aanmeldzuilen Goes

Aanmelden bij de digitale aanmeldzuil

Bij een bezoek aan Adrz in Goes komt u binnen in de hal waar zich drie aanmeldzuilen bevinden waar u zich kunt aanmelden. Elke keer dat u het ziekenhuis bezoekt, dient u zich hier aan te melden.

Om u aan te melden, gebruikt u een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart). Komt u voor een afspraak van uw kind? Dan moet het legitimatiebewijs van uw kind worden gescand. Kinderen onder de 12 jaar die geen geldig legitimatiebewijs bij zich hebben, kunnen aangemeld worden via de receptie.

De aanmeldzuil geeft u informatie over uw afspraak en persoonlijke gegevens. In sommige gevallen verwijst de aanmeldzuil u naar de receptie, in andere gevallen krijgt u een dagticket.

U krijgt een dagticket

Voor de meeste afspraken verloopt de aanmelding volledig digitaal. Wanneer u de instructies op de aanmeldzuil heeft gevolgd, ontvangt u een dagticket met daarop het routenummer en de looproute naar uw afspraak en het tijdstip van uw afspraak.

Veelgestelde vragen

Wat is een aanmeldzuil?

Met de aanmeldzuil kunt u zich bij binnenkomst van Adrz digitaal aanmelden voor uw afspraak of opname.

Waar staan deze aanmeldzuilen?

De aanmeldzuilen bevinden zich in de centrale hal.

Waarom werkt Adrz met aanmeldzuilen?

Door de aanmeldzuilen wordt de doorstroming van patiënten verbetert. Bij binnenkomst hoeft u zich niet meer aan te melden bij de receptie, maar u kunt zich aanmelden bij een zuil.

Hoe werken de aanmeldzuilen?

U meldt zich aan met een geldig legitimatiebewijs (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs). Indien nodig kunt u uw gegevens wijzigen. De polikliniek of opname-afdeling ziet ook dat u zich heeft aanmeld. Na aanmelding op de zuil krijgt u een dagticket met daarop uw afspraakgegevens en te volgen looproute.

Kunnen mensen in een rolstoel de aanmeldzuilen gebruiken?

Ja, ook vanuit een rolstoel is de aanmeldzuil goed bereikbaar en leesbaar.

Hebben alle locaties van Adrz een aanmeldzuil?

In Adrz Goes en Vlissingen kunt u zich aanmelden via een aanmeldzuil en in Zierikzee meldt u zich aan bij de receptie.

Voor welke afdelingen moet u zich aanmelden bij een aanmeldzuil?

Als u zich niet moet aanmelden, staat dit in uw afspraak-/opnamebrief.

Welke gegevens controleert de aanmeldzuil?

  • Geldigheid van uw legitimatiebewijs
  • Uw geregistreerde gegevens
  • Indien geen foto in het systeem aanwezig is, wordt gevraagd de foto over te nemen van uw legitimatiebewijs
  • Afspraak-/opnamegegevens worden getoond

Wat staat er op het dagticket?

  • Datum en tijd van uw afspra(a)k(en)/opname
  • Looproute

Wat gebeurt er als u te laat komt bij uw afspraak?

Als u meer dan tien minuten te laat ben voor uw afspraak, dan geeft de aanmeldzuil aan dat er geen afspraken gevonden zijn. De receptie helpt u graag verder.

Is er hulp aanwezig?

In de centrale hal bij de aanmeldzuilen staan vrijwilligers. Indien u dit wenst, bieden zij u hulp bij het aanmelden. Ook kunt u terecht bij de receptie.

Wat is een geldig legitimatiebewijs?

Een geldig legitimatiebewijs is een paspoort, een rijbewijs en een identiteitskaart die niet is verlopen.

Kunt u zich legitimeren met een verlopen legitimatiebewijs?

Nee, u kunt zich alleen legitimeren met een geldig legitimatiebewijs. Als u geen geldig legitimatiebewijs heeft, wordt u verwezen naar de receptie. Daar helpen wij u graag verder.

Heeft uw kind onder de 12 jaar ook een legitimatiebewijs nodig?

Ja, de overheid heeft bepaald dat kinderen een eigen legitimatiebewijs nodig hebben voor zorg. Lees meer op de pagina van de Rijksoverheid.

Wat gebeurt er als u geen geldig legitimatiebewijs heeft van uw kind onder de 12 jaar?

Wanneer u geen geldig legitimatiebewijs heeft, verwijzen wij u door naar de receptie.

Wanneer moet u langs de receptie?

Bezoekers kunnen terecht bij de receptie. Voor overige vragen en spoed helpt de receptie u graag verder.