Adrz wil de zorg verbeteren en voor u makkelijker maken. Dat kan met e-Health. e-Health staat voor digitale zorg. e-Health biedt u meer zelfstandigheid en invloed op uw gezondheid en behandeling. Het wordt voor u ook makkelijker om informatie te delen met het ziekenhuis. En dat doen we natuurlijk op een veilige manier, volgens privacywetten en -regelgeving, zodat uw gegevens altijd veilig zijn.
e-Health-programma SanaCoach Hartfalen
Hartfalen is een chronische hartaandoening met een grote impact op het dagelijkse leven. Met het eHealth-programma SanaCoach Hartfalen kunt u eenvoudig en veilig contact opnemen met uw zorgverleners. Ook leert u meer over hartfalen en hoe daar beter mee om te gaan. Uw cardioloog en verpleegkundige kunnen u op afstand volgen en kunnen als het nodig is actie ondernemen. De SanaCoach Hartfalen zorgt er op deze manier voor dat de kans op een ziekenhuisopname kleiner wordt en dat u minder vaak naar de poli hoeft voor controle. De SanaCoach is een aanvulling op de standaard behandeling.
Regelmatig een gezondheidscheck
Met de SanaCoach krijgt u regelmatig een gezondheidscheck. Ook kunt u een spreekuur voorbereiden, kennismodules volgen, vitale waardes invullen, advies krijgen en vragen stellen aan uw behandelaar. Verder kunt u het laten weten als uw klachten erger worden. Bovendien kunt u samen met uw behandelaar een individueel zorgplan samenstellen. U krijgt via e-mail of via de app een bericht als er in de SanaCoach iets voor u klaar staat. Hieronder leest u meer over wat u met de SanaCoach kunt doen:
- Periodieke check: via een aantal vragen wordt regelmatig bekeken hoe het met uw klachten en gezondheid gaat. Als u veel last heeft van klachten kan uw zorgverlener vaker een korte vragenlijst sturen om u beter in de gaten te houden.
- Voorbereiding spreekuur: u kunt uw afspraak op de polikliniek beter voorbereiden. Zo kunt u van tevoren aangeven waar u het met uw zorgverlener over wilt hebben.
- Kennismodules: leer meer over hartfalen en verschillende onderwerpen die daarmee te maken hebben.
- Metingen en klachten: u kunt uw klachten en vitale waardes invoeren tijdens de sessies. Hiermee kan uw zorgverlener bijvoorbeeld uw gewicht, bloeddruk en hartslag beter en frequenter in de gaten houden.
- Een bericht sturen: u kunt uw zorgverlener een bericht sturen als u een vraag heeft of iets wilt laten weten.
- Beladvies: als u klachten heeft en u twijfelt of u hiervoor de zorgverlener moet bellen kunt u op de SanaCoach een beladvies invullen. U krijgt een aantal vragen en daarna een advies wat u het beste kunt doen.
Privacy en kosten
Privacy volgens AVG
De SanaCoach Hartfalen is onderdeel van uw behandeling. Uw cardioloog en verpleegkundige gaan zorgvuldig om met alle informatie in de SanaCoach volgens de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).
Kosten SanaCoach
Het gebruik van de SanaCoach is voor u gratis.
Gebruikmaken van de SanaCoach
U vindt de SanaCoach op het internet via Sanacoach.com. Of download de app via de Google Playstore of de Appstore van Apple.
Contact
Vragen over de SanaCoach
Heeft u vragen over het gebruik van de SanaCoach? Neem contact op met Sananet via: helpdesk@sananet.nl of 046 458 80 01.
Heeft u na het lezen van deze folder nog vragen of ontstaan er onverhoopt problemen waarover u zich zorgen maakt, dan kunt u bellen naar Cardiologie via 088 125 00 00.
Als u de afdeling niet kunt bereiken, kunt u bellen naar de Receptie van Adrz via 088 125 00 00.
Wilt u een afspraak maken, annuleren of verzetten? Neem dan contact op via het contactformulier. Deze wordt vaak dezelfde werkdag nog in behandeling genomen. U kunt op werkdagen tussen 8.00 uur en 13.00 uur ook telefonisch contact opnemen met de Afspraakcentrale via 088 125 00 00, kies in het keuzemenu voor optie 1.