Wat is de SanaCoach Liesbreuk?
Een liesbreukoperatie brengt vaak spanning met zich mee. U wilt goed voorbereid zijn én zeker weten dat u daarna goed herstelt. Met de SanaCoach Liesbreuk heeft u altijd digitaal contact met uw zorgverleners. Zo staat u er nooit alleen voor. De SanaCoach is een app die u helpt bij de voorbereiding op uw operatie en uw herstel daarna. U krijgt heldere informatie, tips en vragen over uw gezondheid.
Na de operatie houden we uw wond en (pijn)klachten goed in de gaten. Zo weten u en uw zorgverleners op tijd of er iets aan de hand is.
Andere voordelen bij het gebruik van de SanaCoach Liesbreuk:
- U weet wat u kunt verwachten vóór, tijdens en na de operatie.
- U herstelt thuis met digitale ondersteuning.
- Gaat alles goed? Dan hoef u soms niet naar het ziekenhuis voor een nacontrole.
- De app is makkelijk te gebruiken. Kunt u e-mailen? Dan lukt dit ook.
Hoe werkt de SanaCoach Liesbreuk?
U wordt aangemeld voor de SanaCoach door uw zorgverlener. U ontvangt dan een gebruikersnaam en wachtwoord. Na het inloggen staat er een aanmeldsessie klaar. Het is belangrijk dat u deze snel afrondt.
Pas daarna kunt u de andere onderdelen gebruiken en kunnen de sessies ter voorbereiding van de operatie klaargezet worden. Daarnaast is het belangrijk dat de screeningsvragenlijst wordt ingevuld. Deze vindt u op mijn.adrz.nl.
In de dagen vóór de operatie krijgt u via de SanaCoach informatie, tips en adviezen. Na de operatie stelt de app u korte vragen over uw gezondheid. We sturen u een melding als er een vragenlijst voor u klaar staat. Blijkt uit uw antwoorden dat contact noodzakelijk is? Dan krijgt u het advies om te bellen naar de zorgverleners. Daarnaast kunt u altijd uw vraag stellen aan de zorgverlener via de berichtenfunctie.
Acht weken na de operatie ontvangt u de eindcontrole via de SanaCoach en worden er een aantal vragen gesteld over de tevredenheid van de app en de zorg.
Algemene informatie
Maakt u gebruik van de SanaCoach Liesbreuk en heeft u technische ondersteuning nodig? Neem dan contact met de helpdesk van Sananet:
- 046-4588001
- helpdesk@sananet.nl
- www.sananet.nl
Contact
Heeft u na het lezen van deze folder nog vragen, dan kunt u bellen naar de polikliniek Chirurgie via 088 125 42 37.
Als u de afdeling niet kunt bereiken, kunt u bellen naar de Receptie van Adrz via 088 125 00 00.
Wilt u een afspraak maken, annuleren of verzetten? Neem dan contact op via het contactformulier. Deze wordt vaak dezelfde werkdag nog in behandeling genomen. U kunt op werkdagen tussen 8.00 uur en 13.00 uur ook telefonisch contact opnemen met de Afspraakcentrale via 088 125 00 00, kies in het keuzemenu voor optie 1.
