Medische en andere vragen
Heeft u een medische of andere vraag, dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer
088 125 00 00.
Vanuit het buitenland kunt u bellen naar telefoonnummer 0031 113 234 000.
Klacht indienen
Onze medewerkers doen hun best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling, verzorging of de organisatie. In de meeste gevallen kunt u het probleem het beste bespreken met degene die hiervoor verantwoordelijk is. De hulpverlener krijgt dan de kans de zorg te verbeteren. Indien dit niet leidt tot een gewenste oplossing, kunt u zich via het klachtenformulier richten tot onze klachtenfunctionaris. Deze neemt dan contact met u op.
Meer informatie over het behandelen van klachten bij Adrz vindt u in onze folders:
Persoonlijke gegevens wijzigen
Bent u verhuisd of wijzigt er iets anders in uw persoonlijke gegevens? Dan kunt u uw gegevens zelf aanpassen via Mijn Adrz. Lukt dit niet, dan kunt u een e-mail sturen naar bureaupatientenregistratie@adrz.nl.
Via dit e-mailadres kunt u ook het overlijden van een naaste doorgeven.
Afspraak maken of wijzigen
Voor het maken of wijzigen van een afspraak gaat u naar de pagina afspraak maken.